Aankomst Port Elizabeth - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jamie Lee Bron - WaarBenJij.nu Aankomst Port Elizabeth - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jamie Lee Bron - WaarBenJij.nu

Aankomst Port Elizabeth

Door: Isabelle en Jamie Lee

Blijf op de hoogte en volg Jamie Lee

24 Augustus 2016 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Dag 12
Vandaag schijnt de zon, gelukkig maar want wij gaan het water op en in! We laten de zweverige communie achter ons en rijden naar Storm River. We gaan daar kayaken en lilo'en. Ja, wij hadden er nog nooit van gehoord maar het leek ons wel uitdagend :P. Zie foto's voor een voorbeeld van een lilo.
Het was erg leuk maar weer erg koud. Vooral na het ontstane watergevecht met de instructeurs. De instructeurs verloren uiteraard het gevecht.
Na het kayaken en lilo'en zijn we verder gereden naar Jeffrey's Bay. En..... hier hebben wij dan eindelijk SUSHI GEGETEN! En het was heerlijk.
We verbleven in een hotel voor surfers aan het strand met uitzicht op zee, genieten om zo wakker te worden!

Dag 13
's Ochtend lekker rustig aan doen en dan de laatste étape naar Port Elizabeth rijden. Rond 11:30 komen we aan bij het huis. Jacco, de directeur van de organisatie en de huismeester geven ons de sleutels en een korte rondleiding. We kunnen gelukkig nog een kamer kiezen. We zijn erg blij dat we een tweepersoons kamer hebben. Het huis heeft een ruime woon/eetkamer en een keuken. Daarnaast heeft het drie tweepersoons kamers en een vierpersoons kamer. Verder zijn er twee badkamers, of iets wat daar voor door moet gaan.
Verder weten we nog niks. Morgen als de drie andere meiden arriveren krijgen we meer informatie. Jacco en de huismeester gaan weer weg. Wij gaan boodschappen doen. We kijken er naar uit om vanavond niet uiteten te hoeven en een gezonde maaltijd op tafel te kunnen zetten. Ook kunnen we niet wachten om te wassen. Maar dan... geen stroom. Om stroom te hebben moet je bij de supermarkt een bon kopen. Weten wij veel. Gelukkig komt om 17:00 onze tot nu toe enigste huisgenoot thuis...met stroom! Inmiddels hebben we al drie wassen gedraaid.
Oh, en de maaltijd was heerlijk.

We zijn ontzettend benieuwd naar wat er gaat komen en hopen snel meer informatie te krijgen over de werkzaamheden, werktijden etc.

Fijne avond! Liefs van uit Port Elizabeth.

• 24 Augustus 2016 - 22:08

Truida:

Je blijft je verbazen hoe primitief het er soms nog is, maar dat wendt snel. Nu we horen weer van jullie.