We zijn gearriveerd! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jamie Lee Bron - WaarBenJij.nu We zijn gearriveerd! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jamie Lee Bron - WaarBenJij.nu

We zijn gearriveerd!

Door: Isabelle en Jamie Lee

Blijf op de hoogte en volg Jamie Lee

11 Augustus 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Na een lange reis en drie vluchten verder zijn we dan eindelijk in ons hotel in Kaapstad aangekomen. Ondanks dat het hier nu winter is, is het erg zonnig en rond de 20 graden. Volgens de voorspellingen zal dit weer de komende dagen aanhouden.

Gister om 13:20 begon onze reis op Schiphol om vervolgens via London en Johannesburg te eindigen in Kaapstad (Cape Town). De langste vlucht duurde 11 uur en 20 minuten doordat we moesten omvliegen in verband met storm en daardoor veel turbulentie. Hierdoor hebben wij helaas ook niet veel kunnen slapen. Wel een mooi momentje in het vliegtuig; rond een uur of 22:00 vlogen we net op de grens van dag en nacht. Als we aan de rechterkant naar buiten keken was alles pik donker, terwijl aan de linkerkant een mooie beginnende zonsondergang te zien was.

De komende dagen zullen we in Kaapstad verblijven om onder andere de tafelberg/ lionshead te beklimmen, het Robbeneiland te bezoeken, op de wijngaarden een wijnproeferij te doen (we hebben nog niet besoten wie de bob gaat worden) en te gaan cagediven met haaien. Verder zien we wel hoe de dagen zich zullen vullen, maar daar zullen jullie de komende dagen nog wel verslagen van lezen:)

We keep you posted!
Liefs van ons

• 12 Augustus 2016 - 12:47

Mirjam Bron:

Klinkt goed allemaal. Maar volgens mij hebben jullie tijd te kort. dikke kus

• 12 Augustus 2016 - 22:55

Carolien:

Super om te lezen ! Ik kijk nu al uit naar je volgende verslag ! Veel plezier xx

• 12 Augustus 2016 - 23:08

Arianne:

Super leuk chick! Zie uit naar je volgende verslag. Keep it safe and enjoy!

Liefs

• 13 Augustus 2016 - 08:53

Henk.Bron:

Wat gaaf dat je er een verslag van maakt dit is nog maar het begin veel succes en plezier Gr xx

• 13 Augustus 2016 - 09:34

Truida Bron:

Hallo Jamie Lee, erg leuk dat je ons mee laat genieten van jou reis. Ik zie al die plaatsen weer voor me. Wij zullen je aandachtig volgen. Groetjes en veel plezier, dikke

• 13 Augustus 2016 - 13:32

Sammy Jo:

Super leuk om ons zo op de hoogte te houden! En wat bijzonder, dat in het vliegtuig:) Veel plezier nog! Loveyouuuu xx

• 13 Augustus 2016 - 20:52

Clara Koster:

Super trip.
    Robbeneiland is een must als je Zuid-Afrika bezoekt.
    Geniet ervan.